onsdag den 25. juli 2012

Work

 I should unfortunately work today, and it kinda sucks 'cause the weather was really great! It normaly rains here in Denmark, but today the sun was shining... and of course I had to work this day. Well I had to remove a little lable on a 675 caps... and I tryed some of the caps on as you can see in the pictures LOL.

*

I dag skulle jeg desværre på arbejde, og det er jo bare typisk når vejret endelig er godt i Danmark!
Mit job gik så ud på at fjerne et lille mærke fra en kasket (eller rettere sagt.. 675 kasketter) og jeg ved ikke hvor mange gange jeg stak mig selv i fingeren med nålen, LOL. Når men det tog vildt lang tid, men jeg fik klaret det hele i sidste ende.

                

(I'm sorry for the bad photo quality, but I have to take pictures with my phone... 'cause my camera doesn't have any battery... and I don't have a European stick for it yet... so I CAN'T charge it)


(jeg undskylder stadig for den dårlige kvalitet, da jeg stadig er nød til at tage billeder med min mobil, da jeg ikke har fået købt en dansk oplader eller adapter til mit kamera endnu)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar