lørdag den 28. juli 2012

The Fray

This music video with The Fray, really gets me in a great mood!! Everytime I watch it it makes me wanna hold a beach party.. But it sucks I live in Denmark where it's raining all the time.. well... hopefully the weather will get better here the next couple of weeks. -But really!! This video is amazing! I really REALLY love it... but then again I just love The Fray! I could just keep listen to them for days none stop, and never get tired of them!!! I LOVE THE FRAY <3

*
 
Denne video med The Fray for mig bare i sådan et godt humør!! Jeg får jo lyst til at holde en strand fest, men desværre var det sidste dag det blev godt vejr i DK so far :-(  -Men det ser da bare fantastisk ud! Strand, bål, morskab, og så må vi da heller ikke glemme den fantastiske sang Heartbeat! Jeg elsker seriøst den sang, men så igen elsker jeg ALLE The Fray's sange ;-) Tror jeg er Danmarks største The Fray fan. Jeg så dem live i Dallas og det er en af de største oplevelser jeg har prøvet! Elsker dem seriøst! Og ohhhhh my goooood jeg rørte Isaac Slade (forsangeren) og jeg gik bare helt amok!! -Prøv at forstille jer i rørte eller så jeres største idol!! Det er altså vildt!


(I took this photo, at the The Fray concert live in Dallas, 28th of April 2012)
(Jeg tog dette billede)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar