torsdag den 2. august 2012

Dip Dye

I really consider to dye my hair pink with blue dip dyed tips! I think it look so freaking AWESOME! But I am really in  a doubt it will look cool at me. I'm not sure if I just gonna look like a retard.. Hmm..

    *

Jeg overvejer rigtig meget at farve mit hår lyserødt med dip dyed blå tipper! Jeg synes virkelig det ser rigtig fedt ud, men jeg er bare rigtig bange for det kommer til at se dumt ud til mig!!!

This is exactly how I want my hair! -It loo SO awesome!!!   

*  

Det er præcis sådan her jeg vil have det. -Det ser simpelthen SÅ cool ud!!!

2 kommentarer:

  1. Hvis du er bange for det ser dumt ud, så prøv med frugtfarve først:-) Bland det op med balsam og lad det side i i et par timer og skyl ud med vand og så bliver det der vist et par dage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhh mange mange tak for rådet!!! Det må prøves!!! :D :D :D TAK!

      Slet