lørdag den 21. juli 2012

New In

Today I went to the heart of Copenhagen with Sandra, we ate on a delicious mexican resturant, and I ate Nachos, yummy :-B -After we ate, we went shopping! What a wonderful day.

    *

I dag var jeg på Strøget med Sandra, vi tog først på café og spiste Nachos (delicious) og derefter ud på en lille shopping tur ;-)


 I bought a military jacket from Wasteland to $50. Afterwords I put some DIY golden studs on. -I am really happy with the result! I really love the edgy look.

 *

Jeg fik købt en militær jakke fra Wasteland til 300.- 
hvor jeg puttede lidt DIY studs på,  da jeg syntes det ville klæde jakken. 
Jeg er tilfreds med resultatet. Jeg ved godt at en militær jakke er meget mainstream nu
om dage, men stadig et most have til min efterårs garderobe. Jeg er super glad for den!
I kan tjekke Wasteland ud på deres hjemmeside Her
                 



I also bought some cheap earrings from TopShop to $3 in the Danish mall Magasin. I really love them!! Mostely because of the cross! I think it look so Awesome!

    *

Jeg fik også købt et par øreringe på udsalg fra Topshop i Magasin til 19.-  
Jeg synes at de er mega fede, da jeg har en tendens til at falde for alt med kors på,
og disse øreringe har endda to. Og så matcher de perfekt i farven til de nitter jeg 
har puttet på min militær jakke! øreringene giver et meget dejligt råt touch til outfittet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar