torsdag den 12. juli 2012

Hey Bloggen

Klokken er 4:47 om morgenen og jeg har spontant besluttet at jeg vil begynde at blogge. Jeg har lige kigget rundt på diverse mode- og teen- blogs hele natten, og alle har en historie at fortælle. Alle har en fortid, og ligeså en fremtid, og det interessere mig at følge med i andres teen liv. Så i dag starter jeg min første rigtige blog, hvor jeg vil fortælle om mode, min hverdag og i får nok også en historie eller to, engang i mellem fra da jeg var et år i USA.

Når men, mit navn er Mia.
Jeg er en glad, sød, dejlig, sjov, elskværdig og bare stille og rolig pige, der elsker mode som de fleste andre teen piger. Jeg er særligt betaget af Street Style, Indie og Hipsters. Jeg elsker også fotografi og design. Jeg drømmer om at blive grafikker, grafisk designer, (model) eller hvem ved, måske noget helt tredje.
Ja det var så lidt om mig.

 
(Et billede af mig fra Marathon, Fl)

Min kreativitet virker ikke så godt her klokken 5:10 om morgenen, den bliver forhåbentlig bedre af at jeg får sovet lidt. Men søvn bliver der ikke så meget af i dag... har en døgner for mig selv, jeg føler mig slet ikke træt... meget mærkeligt.. klokken 11.30 har jeg holdt ud i 24 timer! og min plan er at holde ud til klokken 2 i nat... (Jeg regner ikke med jeg klare den... men lad os nu se hvad kaffe og cola kan gøre for en)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar