søndag den 15. juli 2012

Dagens Outfit

Var på loppemarked på Vesterbro i dag, der var masser af tøj, gamle fine sager, masser af folk og godt humør. Men desværre fandt jeg ikke noget jeg kunne bruge i dag :( -Måske næste Weekend. Jeg plejer altid at tjekke for marked events Her -Der er altid et loppemarked nær én.


                                   
Men når man ikke finder noget på loppemarked, kan man altid gå i butikker :-P
Jeg købte lige et par solbriller i Tiger butikken i dag til 30.- og det er lige sådan nogle jeg har ønsket mig. Jeg er ligeglad om de klæder mig eller ej, jeg synes de er mega fede, og jeg kan altid bare bruge dem som et accessorie, for det ser mega fedt ud når man bare har den hængende i bluse udskæringen, eller i bukse lommen. De er virkelig retro / John Lennon agtige, og det er vel meget moderne nu om dage. Jeg elsker virkelig det look det giver dig, og dit outfit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar